IGÅR !

Nu kommer inlägget som skulle komma igår:

Hejsan hoppsan alla korvar ! =)
Idag har jag varit med Nathalie heeeeeeeeeeela dagen =) SUPER KUL som vanligt !
Vi åkte hem till mig vid 11 och städa mitt rum (A), gick på låååååååååååång promenad med hundarna (bilder kommer sen när maija har lagt in dom på datorn)
Super mysigt, vid 5 åkte vi till pappa och sa hej, efter det åkte vi till lilla cilla =) Vi åt pita burgare, det var faktiskt super gott !
Sen vid 9 åkte vi hem till mig, satt och myste vid poolen till halv 11. Vid tjugo i 11 åkte vi till Ingaröbron och kolla på vårat hus hahaha vi har skaffat pool belysning så hela huset lyser upp när den e på, AS COOLT !
Så vi stanna på ingaröbron och jaa hahah nattis tyckte att det var skit collt att vi backa på ingaröbron. x')
Efter det åkte vi hem, kolla på "Wallander - Hämnden"
Och sen nu ska vi sova, PUSSSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0