GIGALOO <3

Nu ska jag berätta en grej för er, ni vet ju att jag och sofia hade sommarhästar förut i början av sommaren ?
Min Sommarhäst hette Gigaloo även kallad för Gigge.
Två dagar efter vi hade lämnat tillbaka Gigge på Karlshem så hyrdes han ut igen, till en tjej som jag känner.
Nu står han på Värmdö ridklubb (Ridklubben där jag rider)
Visst, jag är ÖVERLYCKLIG över att han kom just hit och att jag får träffa honom, men det känns inte som samma häst. Blicken i hans ögon är inte den samma, Den hästen är inte Gigaloo som jag tillbringade hela sommaren med. Det där är någon annan. På Siggesta där vi hade honom så var han den söta gulliga och mysiga hästen som man bara kunde stå och pyssla med i timmar, Han var så grymt speciell ! Visst han är ju verkligen rosa på mulen och runt ögonen men han är fortfarande en sån vacker häst, hans personlighet är oslagbar i hästlängder. Dom 5 veckorna vi hade honom var dom bästa i hela mitt liv, oavsett alla bråk, så kommer jag alltid att minnas just den här sommaren.
Men det känns som om att något är mycket fel, jag kan inte komma på vad men något är det.
Gigaloo, Golden Pride och Bella var dom sötaste hästarna tillsammans, dom var dom tre bästavännerna. Allt gick så bra tillsammas. Usch nej nu börjar jag gråta, jag saknar dom 5 veckorna.
Måste tiden gå så fort ?
JAG ÄLSKAR DIG GIGALOO ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0